Retur og reklamasjon
Hvordan returnere/reklamerer jeg på en vare?
Det er lov å ombestemme seg. Ønsker du å returnere en vare, logger du deg inn i kundesenteret, velger varen du ønsker å returnere og legger inn årsak, for eksempel reklamasjon, bytte av størrelse, eller heving av kjøp. Du skal da innen en til to virkedager få tilbakemelding fra oss på om vi godkjenner returen sammen med et returnummer du merker pakken med. Når vi har mottatt varen er det opptil 2 uker behandlingstid. Varer som blir sendt i oppkrav til oss, vil ikke bli hentet.
Vi krediterer returen din når vi har mottatt og godkjent den hos returavdelingen vår, så i mellomtiden kan du bestille ny vare i nettbutikken vår! Så slipper du å vente.
Vi skjønner at det kan være vanskelig å finne riktig størrelse på varer du bestiller på nett. Vi sender derfor nytt produkt fraktfritt på ett bytte, om størrelsen ikke passer (du må selv koste retur av varen til oss). Vi ber deg legge merke til at truser ikke kan byttes eller returneres på grunn av hygieniske årsaker.